روز زن

ی شوهر هم نداریم


 بیاد بگه عیااال ..


زن زندگی من...3>


مامان اون توله


 سگای فرداهای من... 


عشق من...


عمر من......


روزت مبارک


خوو این چه وضیه ؟؟


خدارو خوش میاد ؟


وجدان داری آخه تو


قوم الظالمین :|

ماکارونی

ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻓﮏ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﻣﺎﮐﺎﺭﻭﻧﯽ
ﺭﻭ ﻫﻢ ﻣﺜﻞ ﺑﺮﻧﺞ ﻣﯿﮑﺎﺭﻥ |:
.
.
.
.
.
.
.
....

.
.
.
.
ﺍﻭﻧﺠﻮﺭﯼ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻨﯿﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﻻﻥ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﮐﻪ
ﺩﺭﺧﺖ ﺩﺍﺭﻩ
 

خو چیکار کنم یاد نداشتم اسمشو

من بچه بودم یه بار به بابام گفتم

بابا این هندونه مو دارا (نارگیل) چه مزه ای هستن؟

بابام نشست گریه کرد !

ماهیم

ﻣﺎﻫﯿﻢ ﻣُﺮﺩ !!! 

ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﻟﺴﺘﺮﻭ ﻧﻮﻥ ﭘﻨﯿﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻬﺶ ﺩﺍﺩﻡ؟!

بی لیاقت!

انقد بدم میاد ازش :|

زهرمار

خطاب به آقایون و 


خانومایی که هی میگین


وایبر نداری؟ ویچت نداری؟ لاین نداری؟


 واتس اپ نداری؟


کوفت نداری؟ زهر مار نداری؟


عزیزان من گوشیم فقط چراغ قوه داره


اگه پایه هستین به هم شبا 


تو پشت بوم با چراغ علامت بدیم http://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_neutral.gif

خواستگار

  کاش می شد واسم خواستگار میومد بعد من 


می گفتم:شما اومدید منو بگیرین؟

 

اونا هم می گفتن:بله! 


بعد من می دویدم و داد می زدم:اگه 


می تونید منو بگیرید…اگه می تونید منو بگیرید… 


بازی می کردیم کلی هم دور هم خوش می گذشت . .

بچه ی فامیلمون

بچه فامیلمون هنوز تو شکم ننشه رفتن براش ماشین برقی خریدن

اونوقت ما تا راهنمایی با متکا و پتو براخودمون ماشین درست میکردیم

گوشتکوب دندمون بود

یه کاسه ام نقش فرمونو ایفا میکرد !

تازه وقتایی که زیادبودیم به صندلیاش اضافه میکردیم

با بچه ها دسته جمعی میرفتیم مسافرت ، کلی ام حال میداد :|

سلام

من دوباره برگشتم