تغییر وب

این وبلاگ دیگه به روز نمیشه 


به جاش بیاین به این وب بدوییدا


http://blogfa93.blogfa.com/

مادر


منبع:وبلاگ پسر متفاوتـــــــــــــ


افسران - قدر همه مادر هارو بدونیم این یکی از ویژگی های سربازان امام زمان

9

یه اسم میگم، ببینیم چقدر نظرمیدین براش.. قبوله؟!

.
.
....
.
.
.
.
.

مادر

8


دیشب داشتم مسابقه رو از کانال عربی می‌ دیدم...
.
.
.
....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گزارشگر هر جمله‌ ای میگفت , مادربزرگم میگفت آمین



7

دوستان عزیزم تو این سالی که گذشت..... 


اگه دلتون رو شکوندم...... 


اگه حرفی زدم...... 


اگه برخورد بدی کردم..... 


اگه اذیتتون کردم............. 


 بسیارکارخوبی کردم میخواستم 


بگم تو سال جدید هم برنامه همینه!


5



دختره سه کیلو سیبیل داره...پست گذاشته به خودم می بالم که تا حالا خونه ی پسری نرفتم....

د آخه تو اگه بری خونه ی پسری....مامان پسره می گه پسرم این کدوم همکلاسیته...تاحالا ندیده 

بودمش =))





4

داشتم با تلفن با دوستم صحبت میکردم



،تموم که شد صحبتمون،بابام پرسید دوستت بود؟



منم خیلی شیک گفتم نه پدرم،باراک بود 



داشتیم در مورد مناقشات اخیر



 خاورمیانه صحبت میکردیم :|



هیچی دیگه الان خیلی شیک 


خونه عمم نشستم


3

دوسـتِ عـزیز ؛

هر غلـطی رو انـجام دادن ، 

اسمـش " پایـه بـودن " نیـست

خـَـریـَتـه !! 


2

دخی خالم (پنج سالشه) بهم میگه : دلم برات تنگ شده ....


ازش می پرسم : دلت برای من تنگ شده یا موبایلم ؟


میگه : هم موبایلت هم کامپیوترت !


1

سلامتی دختری که . . .


 3 نصف شب زنگ زد عشقش . . .

.

.

.

.

.

.

دید اِشغاله . . .


نه ناراحت شد نه غُصه خورد . . .


زنگ زد به اون یکی عشقش !!!!!


عصر عصر ارتباطاته والااااااااااااااااا

.

:))))))))))))