1

تنها تو کوچه نمیام
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلن من قشنگتر از پریام

***

ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻔﮕﯽ ﻣﯿﮑﻧﻢ 
ﺑﻐﺾ ﮔﻠﻮﯾﻢ ﺭﺍ ﻣﯿﺴﻮﺯﺍﻧﺪ 
.
.
.
.
.
.

.
.
ﻋﻬﻬﻬﻪ ﻟﺒﺎﺳﻢ ﻭ ﺑﺮﻋﮑﺲ ﭘﻮﺷﯿﺪﻡ ﮐﻪ....!!
ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪﻡ

گفتم که این چیزا به ما نیمده ها :|


***


تو خونه به مامانم میگم سلام مامان ناهار چی داریم؟ 

جوابو نمیده ... میگم عه چرا جواب نمیدی؟

میگه الکی مثلا من بلاکت کردم


***

دارم سعی میکنم کم پست بزارم

.

.

.

آدم با کلاسی بشم 
مثلا سرم شلوغه

^_^

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 01:10

سلام سحر خانم

شرمنده خودم داشتم خجالت میکشیدم شما رادلخور کردم
به همین دلیل تعطیلش کردم دیگه نه شعری امد ونه من میلی داشتم خودت میدونی من فقط شوخی میکردم نه قصد خدای ناکرده اذیت کردن داشته باشم

نه خیر من حرف اشتباهی زدم
لطفا دوباره شروع کنید مثل من که شروع کردم
خواهش

حمید جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 17:26

سلام سحر خانم

کار خیلی خوبی میکنی که دوباره داری فضا را با پست های قشنگت با حال میکنی موفق باشی

شما و شعرای قشنگتون کجا رفتین یهو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد