cry

آنان که زیبایی اندیشه دارند ....اندام زیبای خود را به نمایش نمیگذارند.


***

کــاش تــوی ایــن جــاده یه تابلــو نصــب میکــردن 


واســه دلخــوشــیم...!! 


"" تــــــــو "" 


دو کیــــلومــــتر...!


***


: از دلــــتنــــگی چیزی شـنیــده ای???

مثل این است که دســتت را با کــاغـذ بریده باشی!
زخمی نمــیـــزند،
خونی نمــیــریزد،
ولــــی . . . .
میــســوزاند؛

"عجـــیـــــــب میـســـوزانـد"


***


گــُذَشــتــه اے کـــه حآلـمـآن را گــرفــتــه اَسـت..



آیــنــده اے کــه حآلـے بــَراے رســیــدنــش نــَداریــم



و حـآلــے کــه حآلــمـآن را به هــَم مــی زنــد



چــه زنــدگــے شــیــریــنــے !!!


***

☜مُـــخـَــــم
جُمـــعَـــــس
هَـمِـــه میـــگَن ↯
تَعــطیــ✘ـلِـه


1

تنها تو کوچه نمیام
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلن من قشنگتر از پریام

***

ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻔﮕﯽ ﻣﯿﮑﻧﻢ 
ﺑﻐﺾ ﮔﻠﻮﯾﻢ ﺭﺍ ﻣﯿﺴﻮﺯﺍﻧﺪ 
.
.
.
.
.
.

.
.
ﻋﻬﻬﻬﻪ ﻟﺒﺎﺳﻢ ﻭ ﺑﺮﻋﮑﺲ ﭘﻮﺷﯿﺪﻡ ﮐﻪ....!!
ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪﻡ

گفتم که این چیزا به ما نیمده ها :|


***


تو خونه به مامانم میگم سلام مامان ناهار چی داریم؟ 

جوابو نمیده ... میگم عه چرا جواب نمیدی؟

میگه الکی مثلا من بلاکت کردم


***

دارم سعی میکنم کم پست بزارم

.

.

.

آدم با کلاسی بشم 
مثلا سرم شلوغه

^_^