من و داییم:)


ﻳﻪ ﺑﺎﺭ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺑﻬﻢ ﺷﻚ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ

ﻓﻜﺮ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺳﻴﮕﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﺸﻢ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﺩﺍﻳﻴﻢ ﺑﻴﺎﺩ

ﻧﺼﻴﺤﺘﻢ ﻛﻨﻪ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﻇﻬﺮ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﻳﻴﻢ

ﺍﻭﻣـﺪ ﻭﺿـﻮ ﮔﺮﻓﺖ ﻧﻤﺎﺯﺷﻮ ﺧـﻮﻧﺪ ﻧﺎﻫﺎﺭﺷ ﺭﻮ ﺧﻮﺭﺩ

ﺧﻴﻠﻲ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺧﺎﻛﻲ ﺍﻭﻣﺪ ﺭﻭ ﻣﺒﻞ ﭘﻴﺸﻢ

ﻳـﻪ ﺳﻴﺐ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

ﮔﻔﺖ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﻳﻦ ﺳﻴﺐ ﺭﻭ ﻣﻲ ﺑﻴﻨﻲ ؟

ﮔﻔﺘﻢ ﺑﻠـﻪ ﺩﺍﯾﯽ

ﮔﻔـﺖ : ﺩﻳﮕﻪ ﺳﻴﮕﺎﺭ ﻧﻜﺶ …

ﺗﻮ ﻋﻤﺮﻡ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭﯼ ﻗﺎﻧﻊ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ

بی مزه:|

man

ﯾﻪ ﻣﻌﻠﻢ ﺩﯾﻨﯽ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ.. ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ
ﮔﻔﺖ ﺧﺪﺍ ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﺑﯽ ﻋﻠﺖ ﺧﻠﻖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ
ﺑﻌﺪﺵ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ:
ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﻧﯿﺴﺘﻢ

ملت

ما انقد مردم سازگار با محیطی هستیم که اگه این حکومت هممون 

رو بندازه تو دریا، آبشش درمیاریم، بعد درموردش جوک میسازیم میخندیم!!!

پیکان ما

من نمیدونم چرا شیشه عقب این ماشین جدیدا چرا تا نصفه میاد پاین..؟!!


پیکان انقده خوب بود!!!


انقد میرفت پایین یه دفه از زیر در ماشین میزد بیروون:))))

دلتون بسوزه

همه مخاطب خاص


 دارن ما هم داریم!!!!!


اونم نه یکی !!!!!

4 تا !!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
اولیش ایرانسله!!!

دومیش 7575 !!!!

سومیشم 8282 !!!!

چهارمیشم Pishvaz !!!!

تازشم دعوامونم نمیشه:)))))

قهرم نمیکنیم :)))

همه هم باهم به خوبی و خوشی زندگی 

میکنیم تا کور شود هر آنکه نتوان دید

دوستم

دوستم داش یکی رو میزد،گفتم به خاطره من نزنシンプル のデコメ絵文字

گفت لال بابا،میام چنان میزنم تو رو هم که صدا بز بدیかわいい のデコメ絵文字

از نفوذ و مورد علاقه بودنم در بین دوستام واقعا خوشحال شدم

یارو

یارو تو هواپیما میره داخل کابین خلبان با تهدید میگه برو فرانکفورت!

خلبان یه نگاهی بهش میندازه میگه پس اسلحه ات کو؟!

:oیارو میگه رفاقتی برو دیگه!دمت گرم!ایشالا عروسیت |: 

->

امتحانام

کم مونده بابام بهم بگه تو چرا نفس میکشی؟؟

پاشو درستو بخون سه روز دیگهه امتحان داری 

من:)

یعنی موبایل دختر دختر خالم که ۳سالشه بیشتر از موبایل من زنگ میخوره!

ایرانسل اس ام اس داده مشترک مورد نظر سرتو بزار زمین بمیر... 

اصن یه وضی

فانتزی

یکی از فآنتزیآم اینه به خودم

 زنگ بزنم بگم : الو...

بعد برگردم جواب بدم : قربون اون

 الو گفتنت بشم من :))

بعد خجالت بکشم قطع کنم ^_^



چند دفعه امتحان کردما ولی

 نمیدونم چرا اشغاله همش :/

نگرانم که با کی حرف میزنم :(

نمردیمو

نمُردیم و بالاخره دیدیم دو نفر بخاطر اینکه من مال اونا باشم، دارن دعوا میکنن :دی
.

.

.

البته راننده تاکسی بودن
 

پدرم خیلی دوستت دارم

 تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی و...


بسیار سخت است ... "




فقط میگویم ” دوستت دارم پدر ”  [ ♥ پدرم روزت مبارک ♥ ]


پسرخنگه

دختره عکس گذاشته از خودش...

 بعد پسره خیلی ریلکس و غیورانه اومده زیرش کامنت گذاشته:

دماغ خودته یا لنز گذاشتی!:|

حال من

حال من خوب است

اما شما باور نکنید

ببین

ببین دختر خانوم. . . .
تو هر چقــدر هم تو زندگیــت مغــرور باشـی به یه نفــر احتیــاج داری...یکی که متوجـه بشه دستت 
رو موقع آشپــزی بریدی و نگـران نگات کنـه!یکی که اجازه ی پوشیـدن یه سری لباسـهارو بهت نده! 
یکی که رفتن به یه سری جاهارو برات قدغن کنه!  یــه " م ر د"


ببین آقا پــسر. . . 
.یه قانونی هسـت که میگــه:تـو هرچقـدر هم که قـوی باشـی به یـه نفر احتیــاج داری. . .
 یکـی که وقـتی از خستـگی با جـوراب خوابـت میبره اونارو از پات در بیـاره!یکـی که تو مهمونی برات 
میوه پوسـت بگیره!یکی که بهـانه ی از خواب بیدار شدنـت باشـه!  "یه ز ن"

خوب هــدف از گفتــن این بیانــات  ایـن بود که بگم:
اینجانــب "سحربانو" هستـــم یـــک " ز ن "

من دیگه عرضی ندارم  

سره

پسره استاتوس گذاشته :نسلی هستیم که تو اینترنت عاشق شدیم،دوست شدیم

تواینترنت بهمون خیانت شد،فقط  اینترنت توالت نداره من ناراحتم!


:|:|:|


ارمین

اهنگ های آرمین طبق روند فعلی:

آهنگ قبلی = صدامو داری؟!

آهنگ فعلی = چی شد صدا قطع شد؟!

آهنگ بعدی = من شارژ ندارم بهم بزنگ


به سلامتی

ﺑﺴﻼﻣﺘﯽ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺍﺳﻤﻢ ﺑﯿﺎﺩ ﺭﻭ ﻟﺐ ﺭﻓﯿﻘﺎﻡ .. ﭘﻮﺯﺧﻨﺪ ﺑﺰﻧﻦ
ﻭ ﺑﺎ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺖ ﺍﺷﮑﺎﺷﻮﻧﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﻨﻨﻮ ﺑﮕﻦ ... 

ﻫﻬﻬﻬﻬﯽ !!! ﮐﯽ ﻓﮑﺮﺷﻮ ﻣﯿﮑﺮﺩ؟؟

ﺍﻭﻥ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﺧﺮﻳﺪﻩ ﻭ ﻣﺎﻫﻨﻮﺯ ﭘﺮﺍﻳﺪ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﻴﺸﻴﻢ .
ﭼﯿﻪ ﻓﮏ ﮐﺮﺩﯼ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﻤﯿﺮﻡ؟؟ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﻤﯿﺮﯼ ﻣﮕﻪ ﺟﺎﯼ ﺗﻮﺭﻭ ﺗﻨﮓ ﮐﺮﺩﻡ؟؟

ﺑﻪ ﺗﻮﺍﻡ ﻣﯿﮕﻦ ﺭﻓﯿﻖ؟؟ ﻗﯿﺎﻓﺸﻮ ﻧﯿﮕﺎ الدنگ برو گمشو :)) :D


بگووو

از وقتی شوخی اختراع شد
دیگه هیچ حرفی توی دل کسی نموند!!!!

حالا تو هم بیا به شوخی حرف دلت رو بهم بگو :)