همینجوری


ﺑـــﻪ ﺧـــﯿﻠــﯽ ﻫــــﺎ ﻫـــﻢ ﺑﺎﯾــــــــــﺪ ﮔﻔــﺖ :
.
ﺑـــﺎﻭﺭ ﮐــُـﻦ ﻣـــَـﻦ ﺧـــﻮﺩﻣـــﻮ ﻧﻤــﯿــﮕﯿـــﺮﻡ ..
.
.
.
.
.
ﺷــــُـــﻤﺎ ﺯﯾــــــــــﺎﺩـــﮯ ﺧـــﻮﺩﺗـــﻮ ﻭﻝ ﮐـــﺮﺩـــﮯ!

***

☜☜بَـــضـــی وَقـــتا 
↓↑میـــدونی ↓↑ 
یـــه⇜ 
♪♬آهَــنـــگ♬♪ 
•●بـاعِـــث میـــشه●• 
⇩▧⇩▧⇩▧⇩ 
↯↯↯بِــهَــم بِـــریزی↯↯↯ 
امـــا⇜⇜ 
هِـــی⇜⇜⇜ 
⇦گـــوش میــدیــش⇨

***
به بعضیام باید گفت


ببین من با هر کسی نمیپرم چون واسم OFTداره


خدا این 0ption رو بهم مفت داده


چون بهم LOTF داره

***
★ممکنــه به همـِِْْْْْه بـپِْْـْْْْـِْْـِْْْْـِْْْْرم ★
☜ ولـِْـِْْـِْْـِْْْْـِْْْْـی ☞
♧♡ بـِْـِْْـِْْـْا همـِْـِْْـِْْْْـِْْْْـه نمیپـْـِْْـِْْْْـِْْْْرم ♡♧

***
↙◾اِنـقَـد بـی حــوصِـلِه اَم.کِـ هَـر کــی بِــخــوآد بــآم بَـحـث کُـنـه↘
↙فَقَط مـیـگَـم : هَـر چـی تــو بِــگـــی↘
↙اِنـقـَد بـی اَعـصـآبَم.... کِـ هَـر کـی بِخــوآد بِـم گـیـر بِـدِ↘
↙ی کَـلـآم مـیـگـَم : مَــن بَـــد تــو خـــوب...↘

***
من دیگه خسته شدم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﮐﻪ ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮم ﻫﯽ ﻗﺪﻡ ﺑﻪ ﻗﺪﻡ ﻣﯿﺎن ﺟﻠﻮﻣﻮ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﺷﻤﺎ ﻣﺘﻮﻟﺪ بهمــــــن ﻫﺴﺘﯽ؟ﻣﯿﮕﻢ ﺑﻠﻪ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ؟ﻣﯿﮕﻦ ﺍﺯ ﺟﺬﺍﺑﯿﺘﺖ...ﺍﻱ ﺑﺎﺑﺎ ﺁﺧﻪ ﻣﺎ ﭼﺮﺍ ﺍﻧﻘﺪ ﺗﺎﺑﻠﻮﻭﻳﻴﻢ!


***
↫پُــُــره 
دَردی 
وَلـــی 
هــــنـوز 
میگــــــیُ میــــــخَنـدی .....!↬


***






نظرات 9 + ارسال نظر
onlyboy جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 11:58

هه.تو ک راس میگی نت نداشتی

شما فکر کن دروغ میگم
من تازه از مسافرت (شلمچه )برگشتم

مهسا چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 10:00 http://mymemories76.blogfa.com

فکر خوبیه... حتما حتما دوباره آپ کن...

no i donot

onlyboy چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 00:26

مرسی ک نظرمو تایید نکردی دیگ وبت نمیام خداحافظ

ببخشید نت نداشتم بچه ننه

onlyboy دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 14:47

سحر خودمونیماااا کسی ب پستاتت سرنمیزه بازم خودم ک همینم پروندی....فعلا

ههه خب من به کسی سر نمیزنم که کسی بهم سر بزنه

naserdaryaii شنبه 13 دی 1393 ساعت 18:07 http://naser20.blogfa.com

سلام ممنونم بهم سر زدی

خواهش

پانته آ جمعه 12 دی 1393 ساعت 14:58

سلام زودی بیا وبم و پست نظر سنجی و صندلی داغ رو بخون و برای مسابقه سئوال طرح کن.

بای بای
:))))))))))))))))))))))))))))))))))

ali جمعه 12 دی 1393 ساعت 13:33 http://www.ghorse-man

خداوکیلی بچه اشخونه ای؟

همچین میگی اشخونه تو میگی تگزاسه
اره بچه اشخونم

onlyboy جمعه 12 دی 1393 ساعت 12:39

سلام سحر خوبی ادرس وب رو نداشتم همینم کلی گشتم تا پیدات کردم...ادرس تو بزار جدیدتو

0mother0.blogfa.com

محمد. پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 11:03 http://9fun.ir

سلام وبت خیلی خوبه ....
با تبادل لینک موافقی؟
اگه موافقی منو با اسم "وب سایت تفریحی 9 فان"لینک کن
بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم.
دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد